۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

سلام


بلاخره امتحانم تموم شد.
من داشتم درس هاى مدرسه هاى ايران را هم در خونه ميخوندم. بعد از مدرسه. و در پايان سال تحصيلى هم به مدرسه ی ایرانی کپنهاگ يعنى پايتختِ كشور دانمارك كه در همسايگى سوئد قرار داردررفتم و امتحانها رو دادم. پس امتحانم دو بار تموم شد .البته مدرسه ي سوئدى فقط يك امتحان داشتم. ان هم رياضى كه درس مورد علاقه ي من است و در ان خوبم و البته درس رياضى يه اينجا هم برا يه مثال مانند سال دوم مدرسه ها ي ايران هست. امتحانات نسبتأ سخت بود مخصوصا كه سال پنجم سال پايانى است و امتحانات از تهران مى آيد.
و اما دليل اين كه من اين مدت ننوشتم :
من حدود سه ماهه قبل خيلى زياد از اينترنت استفاده مى كردم و اين باعث مى شد كه وقت خيلى كمى براى درس خوندن باقى بمانند كه انهم بعد از ظهر و عصر بود كه من خسته و بى حوصله بودم.پس با خودم قرار گذشتم كه اصلا تا پايان تموم شدن امتحان ها پاى اينترنت ننشینم و حالا امتحانها تموم شده.

هیچ نظری موجود نیست: